piątek, 7 grudnia 2012

Zwichrowane skojarzenie

Dochodzi północ, dzieci śpią. Zmęczony Tatuś tłumaczy jeszcze bardziej zmęczonej mamusi podstawy fotografii. Mówi coś o przestrzeni barw RGB, która składa się z trzech podstawowych barw za pomocą, których można wyczarować wszystkie inne barwy.

Patrzę zmęczonymi oczami na Zmęczonego Tatusia starając się zrozumieć o co mu chodzi. Po całym dniu wysłuchiwania "ja nie cia" lub "ja cia". Obracaniu się w słownictwie obejmującym świat wymyślonych, animowanych postaci, w którym autka mają ała, do głowy przychodzi mi czytana n razy rymowanka:

Pan Sobieski miał trzy pieski: czerwony, zielony, niebieski. Raz dwa trzy po te pieski idziesz ty.

Tak tak Ciotki i Wujki te podstawowe barwy RGB to czerwona, zielona, niebieska... a skojarzenia to już chyba efekt totalnego zwichrowania mózgu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Prawa autorskie

Zdjęcia i teksty, o ile nie zaznaczyłam, że jest inaczej, są mojego autorstwa i podlegają prawu autorskiemu. Zanim skopiujesz - zapytaj.