wtorek, 3 września 2013

Też czujecie taki ścisk żołądka ...?

Pamiętam, że jeszcze w niedzielę mówiłam, że Tija nie będzie za szybko zapamiętana w przedszkolu, bo nie płacze, jak tylko może usuwa się z drogi przedszkolankom.
Kiedy ja przeżywam ścisk żołądka, jak tam sobie radzi w pierwszym dniu przedszkola, panie przedszkolanki wreszcie oddychają z ulgą, że Tija zasnęła.
Nie tego się spodziewałam. A tymczasem- Tija plus dwóch chłopców ćwiczą cierpliwość opiekunek.
Jak to jedna powiedziała z uśmiechem "nie lubię skarżyć na dzieci po pierwszym dniu".

Może lepiej niechby już płakała. ;)




1 komentarz:

  1. Piekny torcik Zuziu :) też bym taki chciała mieć na urodzinach:D

    A Paniami w przedszkolu nie ma sie co przejmować dziel se to wszytko przez ilośc pań.

    Wierz,że mam 5-letnie doświadczenie a mój synus nie raz fundował mi takie atrakcję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Prawa autorskie

Zdjęcia i teksty, o ile nie zaznaczyłam, że jest inaczej, są mojego autorstwa i podlegają prawu autorskiemu. Zanim skopiujesz - zapytaj.