środa, 19 czerwca 2013

Niemowlak w podróży - nie dla wszystkich rodziców


Niedawno umieściłam tutaj kawałek relacji z wyjazdu rowerowego rodziców z Lenką - niemowlakiem. Tutaj

Wczoraj dostałam link do relacji z wyjazdu totalnie zakręconego jak dla mnie. Wyjazd rodziców podróżników,  również z Lenką - niemowlakiem na Kaukaz Północny i Południowy.

Te Lenki to chyba są skazane na podróże ...


"Czy stając się rodzicami jesteśmy skazani na podróżowanie przez najbliższe 5 lat nad Bałtyk lub ewentualnie do luksusowych kurortów nad Morzem Śródziemnym? Bo przecież dziecko potrzebuje codziennej kąpieli, ciepłej wody, ustalonego rytmu dnia, swojego pokoju i zabawek? Zapewne są i takie dzieci, czasami odnoszę jednak wrażenie, że w większości przypadków najwięcej ograniczeń istnieje w głowach rodziców.... To oczywiście pogląd czysto subiektywny, nieco oceniający i kontrowersyjny. Celowo - mam bowiem ogromną świadomość, krytyki jaka posypała się pod naszym adresem za "męczenie dziecka", egoizm itp. itd."

Źródło i więcej kliknij

Ciągle czytam ...

1 komentarz:

  1. Chciałam Ci przekazać że być może będzie spotkanie w Sosnowcu, będziemy szyć jasie :) W lipcu, w weekend (sobota) 13.07 lub 20.07 :) Jeśli jesteś chętna zapraszam na fb po więcej info :) http://www.facebook.com/groups/392099630899370/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Prawa autorskie

Zdjęcia i teksty, o ile nie zaznaczyłam, że jest inaczej, są mojego autorstwa i podlegają prawu autorskiemu. Zanim skopiujesz - zapytaj.