czwartek, 23 maja 2013

Treść emaila do rozsyłania Reforma edukacji -zbiórka podpisów pod referendum



Dostałam takiego emaila i posyłam dalej.



"Być może uchował się ktoś, kto nie wie, że do 1 czerwca trwa akcja zbierania podpisów pod referendum w sprawie zniesienia obowiązku szkolnego dla sześciolatków. Wg obecnych zapowiedzi dzieciaki z rocznika 2009 miałyby iść obligatoryjnie jako sześciolatki i razem z połową rocznika 2008 (czyli w roczniku 150%).

Do referendum potrzeba pół miliona podpisów. W tej chwili jest ich już 409 tysięcy. Jeśli ktoś jest zainteresowany, zachęcam do podpisania (trzeba na kartce, długopisem). To już ostatnie dni kiedy można złożyć podpis.
Tu do pobrania formularz, który trzeba odesłać pocztą:
www.rzecznikrodzicow.pl/referendum-edukacyjne-ratuj-maluchy-i-starsze-dzieci-tez#overlay-context=materialy-do-referendum-edukacyjnego (Można wysłać kartę choćby z jednym podpisem).
Na stronie można też znaleźć miejsca gdzie - w całej Polsce - można złożyć podpis: 

Tu do poczytania- ciekawy artykuł nt. reformy:
wyborcza.pl/1,95892,13807263,_Niech_sie_hartuja_____nie_zgadzam_na_eksperymenty.html
i raport PAN na temat reformy:


Prześlij dalej."

1 komentarz:

  1. Wydaje mi się, że w tym emailu są pomylone roczniki dzieci, które miałyby iść razem do szkoły. Trzeba to sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Prawa autorskie

Zdjęcia i teksty, o ile nie zaznaczyłam, że jest inaczej, są mojego autorstwa i podlegają prawu autorskiemu. Zanim skopiujesz - zapytaj.