środa, 29 maja 2013

Jesteś dziwna?

Wczoraj wieczorem zaplotłam kilka warkoczyków Tiji, żeby zobaczyć jak będzie wyglądała z pokręconymi włosami.

Dzisiaj rano odkręciłam warkoczyki i powiedziałam Tiji, żeby się przejrzała w lustrze.
Z sypialni, w której jest duże lustro dobiega moich uszu coś w stylu "jestem diwna". 

Mimo pełnej wiary w wyjątkowość Tiji upewniam się:
-Jesteś dziwna?

Tija coś tam z uśmiechem mamrocze zadowolona ze swojego wygladu.

- Jestem pani Dina - mówi ostatecznie Tija.

Dino to pies sąsiadki z kręconymi włosami ...


2 komentarze:

  1. Ostatnio Hela bawiła się z nianią w Lenę i Lisi (nasze dwa psy)- obie chodziły na czworaka i szczekały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to sie ubawiłam :) Dziecięca fantazja to cos najcudowniejszego, my starzy, strudzeni codziennością moglibysmy sie jeszcze wiele nauczyc od naszych pociech
    Mój 8letni Daniel kilka razy w tygodniu nasladuje kota, musze przyznać, że naprawde nieżle mu to idzie bo jest i mruczanko, kocia toaleta i pogoń za piłeczka ehhh a my chyba wiecej warczymy niż mruczymy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Prawa autorskie

Zdjęcia i teksty, o ile nie zaznaczyłam, że jest inaczej, są mojego autorstwa i podlegają prawu autorskiemu. Zanim skopiujesz - zapytaj.