środa, 27 lutego 2013

Co robi Straż Pożarna?



Jakiś czas temu pisałam o uwielbieniu Tiji do śmieciarek.  I love śmieciarka
Niestety od paru dni Tija trwa w romansie. 
Tak, tym razem cała uwaga skoncentrowana jest na Straży Pożarnej.
Co robi Straż Pożarna? (Mam nadzieję, że jeżeli dostanie się do przedszkola, to zapomni). 
Straż Pożarna robi:CIACH CIACH.
Wszędzie pozwalane drzewa, pozbawiają nas jedynej zieleni, na którą można było popatrzeć z okna. 
I tak codziennie dwa czerwone, błyszczące wozy wysuwają długie drabiny i ... ciach ciach drzewa. Tija wykrzykuje coś do nich z okna (chyba, żeby uważali na zaparkowane samochody).
A mnie smutno. 
No i czeka mnie jeszcze prostowanie Tiji, że straż to jednak od gaszenia pożarów jest.

2 komentarze:

  1. pokaz jej strażaka Sama to nie będziesz musiała tłumaczyć ;) J

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nalażałoby najpierw przeanalizować odcinki i przeliczyć ile mają wyjazdów np. do kotów na drzewie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Prawa autorskie

Zdjęcia i teksty, o ile nie zaznaczyłam, że jest inaczej, są mojego autorstwa i podlegają prawu autorskiemu. Zanim skopiujesz - zapytaj.